Feedback op werk van studenten/leerlingen met AI

Iets voor jou?

Maak scherpe analyses en genereer feedback op basis van jouw eigen beoordelingsmodel op werk van studenten. De vraag in deze themasessie is daarbij: wil je wel feedback laten genereren op leerlingwerk? Waarom zou je dat wel of niet willen en doen en ook: welke toepassingen zijn handig en veilig?

Inhoud

Feedback laten genereren op werk dat leerlingen laten genereren... zie je het al voor je? Wie houdt wie bezig! In deze themasessie kijken we naar mogelijkheden van AI bij het genereren van feedback, maar zeker ook naar hoe we dit op een effectieve, veilige en dus nuttige manier kunnen inzetten. Daarnaast kijken we ook naar hoe leerlingen feedback van AI kunnen krijgen en hoe we hen deze vaardigheid kunnen leren. Een interessante sessie met een zeer relevant thema. We gebruiken hiervoor 3 toepassingen die jij zelf (gratis) kunt gebruiken om morgen mee aan de slag te gaan!

Doelstelling

Aan het einde van deze themasessie:

  • weet je wanneer en waarom je AI wél of juist niet inzet voor feedback op leerlingwerk;
  • kun je drie gratis, veilige AI-tools gebruiken om feedback te genereren;
  • heb je geoefend met het koppelen van AI-feedback aan jouw eigen beoordelingsmodel;
  • kun je leerlingen begeleiden bij het ontvangen en gebruiken van AI-feedback.

Practice what you preach

Onze themasessies zijn zo vormgegeven dat inhoud en vorm zo veel mogelijk op elkaar aansluiten.

Morgen direct toepasbaar
Onze themasessies zijn goed onderbouwd, maar tegelijkertijd ook heel praktisch en concreet. Je kunt er meteen mee aan de slag.

Leren door ervaren en zelf doen
In onze activerende themasessies ervaar en leer je hoe jij het zelf kunt doen in jouw eigen onderwijs.

Agenda

Geen aankomende activiteiten... Deze themasessie bij jou op school?